Әлеуметтік педагогтың лауазымдық міндеттері
Лауазымдық міндеттері:
Білімалушылар мен тәрбиеленушілердің ерекшеліктерін және олардың микро орталығын, өмір сүру жағдайын зерделейді, мүдделілігі мен қажеттілігін, даудамайлық жағдайларды, тәртібіндегі ауытқуларды анықтайды, уақытында әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді.
· Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, міндеттерін анықтайды, баланың әлеуметті кжәне жеке проблемаларын шешу тәсілдерін, балалардың, білімалушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іскеасыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдайды. . Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, әдістерін, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу жолдарын, анықтайды. Тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарымен тұрғылықты мекен-жайы бойынша білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білімалуы, тәрбиеленуі, дамуы және әлеуметтік қорғалуы бойынша іс-шаралар кешенін жүзеге асырады. Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігішектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедек балаларды мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша патронат бойынша тұрғын үймен, жәрдемақымен, зейнетақы мен қаматамасызету жұмыстарын үйлестіреді. Мұғалімдермен, ата-аналармен басқа заңды өкілдермен өзарақарым-қатынас жасайды.
· Қорғаншымен қамқоршылардықажетететінбалалар мен жастардыанықтаужәнеесепкеалужұмыстарынжүргізеді.
Жалпыережелер:
· Әлеуметтік педагог қызметібалалардыңдамуы мен оны қорғаудықамтамасызетузаңынанегізделген. Әлеуметтік педагог соныменқатарөзқызметіндеҚазақстанРеспубликасы «Білімтуралы» заңын, БҰҰ «Балалардыңқұқықтарытуралы Конвенция», ҚР «Некежәнеотбасытуралызаңы», басқа да нормативтікактілер мен құжаттарды, осы ереженібасшылыққаалады.
· Әлеуметтік педагог қызметінетағайындаужәнеқызметтенбосатубекітілгенталаптарғасайжүзегеасырылады.
· Әлеуметтік педагог мектепдиректорынатікелейбағынады, мектепЖарғысын, аталмышнұсқаулықты, басқа да нормативтік-құқықтыққұжаттардыбасшылыққа ала отырыпөзқызметінжүзегеасырады.
Әлеуметтікпедагогтіңфункциялары:
· Мектептеәлеуметтікпедагогтыңжұмысыөтеауқымды. Оныңклиенттеріоқушылар, ата-аналаржәнемұғалімдерболады. Өзмақсатындамынадайфункциялардыатқарады.
Аналитикалықдиагностикалық:
· Жасөспірімдер мен баланыңдевианттымінез-құлқыныңсебептерінқарастырады, сәтсізотбасылардыңәлеуметтіксебебінанықтайды.
Әлеуметтікпедагогтіңкәсіптілігі:
· Әлеуметтік педагогтің кәсібилік сапасы жоғары болуы тиіс. Ол әлеуметтік педагогтің жеке қасиеттеріне, өзге адамдармен араласуына, оларды түсінуіне, өзара байланысуына, адамдарға сенімділік білдіруіне де байланысты болады.
· Әлеуметтік педагог мынадай қасиеттерге ие болуы тиіс:
· - табиғилық - айналадағылар мен өзара қарым-қатынастағы процесте өзі-өзіне қабілетті;
· - мейірімділік – мейрімді, әрқашан да адамдарға және айналасындағыларға
мейрімділікпен қарап, оларға қолұшын беруге даяр болу;
· - ақжарқын – өз ойы мен сезімін ашық айтып, оны әңгімелесушіге дұрыс жеткізе білу;
· - кішіпейіл – жұмсақ, сыпайы түрде өзге адамдармен қарым-қарынаста болу;
· - нақтылық – қойылған сұраққа оң жауап беру, өз ойын толық жеткізу.
Құқықтары:
· Әлеуметтік педагогтың келесіқұқықтары бар:
· Баланың педагогикалық және медициналық құжаттарын пайдалануға;
· Сабақтарға қатысып отыруға;
· Қажетті кезде тиісті органдарға ата-ана құқығынан айыру мәселесін ұсынуға, балалар мүддесін сотта қарауға;
· 1. Кәсіби ары мен адамгершілігінқорғауға;
· 2. Арыздар мен және өз жұмысына баға беретін басқа да құжаттармен танысуға, олар бойынша түсініктеме беруге;
· 3. Оқыту мен тәрбиелеуәдістемесін, оқу құралдары мен материалдарды, оқулықтарды, білімалушылардың білімдерін бағалау әдістемесін